x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت با کیفیت

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه 

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه

قیمت پارچه برزنت نخ پنبه در مجموعه ی جهان برزنت بر اساس نوع پارچه ، ضخامت و اندازه ی آن تعیین می شود. 

پارچه برزنت نخ پنبه به صورت متقال خیلی ضخیم در تولیدی جهان برزنت به فروش می رسد.

پارچه برزنت نخ پنبه با بالاترین استاندارد و کیفیت در کارخانه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. این پارچه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. 
در هنگام تهیه ی پارچه برزنت نخ پنبه حتما به گرماژ و جنس پارچه های برزنتی توجه فرمایید. این پارچه ها با استفاده از متریال مختلف قابل تولید می باشند. 

علت بالاتر بودن قیمت پارچه برزنت نخ پنبه نسبت به سایر پارچه ها به دلیل جنس این نوع از پارچه ها می باشد. 
پارچه برزنت نخ پنبه دارای جنس صد در صد نخ پنبه همراه با بافت کج راه، ریز بافت و مقاوم می باشد.

گروه جهان برزنت در نظر دارد، پارچه برزنت نخ پنبه ی با کیفیت را با قیمت مناسب خدمت شما مشتریان گرامی به فروش رساند.

جهت اطلاع از لیست قیمت این نوع پارچه های برزنتی با کیفیت با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید. 

چادر ماشین ضد آب و آفتاب

برزنت

چادر ماشین ضد آب و آفتاب

چادر ماشین ضد آب و آفتاب به عنوان یکی از محصولات درجه یک و پر فروش در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود. 

روکش های پلاستیکی موجود بر روی چادر ماشین موجب شده تا چادر در برابر آب مقاوم تر به نظر آید. چادر ماشین ضد آب و آفتاب از ماشین شما در برابر تهدیدات محیطی و یا خطرات احتمالی برای لاستیک ، بدنه ی خودرو و یا اسکلت داخلی خودرو محافظت می کند. 
این نوع از چادرهای برزنتی از یک لایه تا چند لایه قابل تولید هستند و میزان مقاومت این چادرها بر حسب تعداد لایه های تشکیل دهنده ی آن متفاوت می باشند. 
وزن چادر ماشین ضد آب و آفتاب بر اساس اندازه و ضخامت مشخص و تعیین می شود. وزن استاندارد این چادرها باید به گونه ای باشند ، که به راحتی قابل نصب باشند. 
این نوع از چادرهای برزنتی در فصل زمستان ، پاییز ، زمستان و یا حتی بهار دچار تغییر کیفیت و جنس نمی شوند و همانند همان روزهای ابتدایی از کیفیت اولیه ی خود برخوردار هستند.  

تولیدی برزنت

برزنت

تولیدی برزنت

تولیدی برزنت با استفاده از دستگاه های مجهز انواع پارچه های برزنتی درجه یک را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

این تولیدی ارائه دهنده ی یکی از بهترین تولیدی های پارچه برزنتی در ایران می باشد. 

گروه تولیدی جهان برزنت بیش از سی سال است ، که به عنوان برترین و معتبرترین مراکزی شناخته است ، که انواع پارچه های برزنتی را با بهترین کیفیت و نوع دوخت تولید و روانه ی بازار می کند. 
پارچه های تولید شده در این مجموعه از جنس با کیفیت و نوع دوخت منحصر به فردی برخوردار هستند. 
این مجموعه با اطمینان کامل و ضمانت بالا ، انواع پارچه های برزنتی تولید شده ی خود را به مشتریان وفادار مجموعه ی خود ارائه می دهند. 

قیمت برزنت نانو

برزنت

قیمت برزنت نانو

قیمت برزنت نانو در مجموعه ی جهان برزنت ارزان و اقتصادی تعیین شده است. این پارچه ها دارای کیفیت و تراکم بافت فوق العاده ای می باشند. 

برزنت نانو جزء همان پارچه های برزنتی ضد آبی است ، که از مقاومت و استحکام عالی در برابر جریان آب برخوردار می باشد. 
این پارچه ها دارای کیفیت عالی می باشند و در برابر هر چهار فصل سال مقاوم هستند. برزنت نانو در کارخانه ی جهان برزنت به صورت ضد آب طراحی شده است. 
این پارچه ها به دلیل کیفیت منحصر به فردشان ، از آن به عنوان چترهای سایبانی ، روکش استخر ، کاور خودرو ، مسقف سازی پارکینگ های سر باز ، چادرهای مسافرتی ، زیر اندازه های برزنتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. 

این نوع از پارچه های برزنتی دارای کیفیت بالا و جنس مطلوبی می باشند. 

لیست قیمت برزنت ترانزیتی

 برزنت ترانزیتی

لیست قیمت برزنت ترانزیتی

لیست قیمت برزنت ترانزیتی در مجموعه ی جهان برزنت مقرون به صرفه می باشد. 

در تهیه ی پارچه های ترانزیتی هر چقدر از الیاف طبیعی بیشتر استفاده شود، دارای کیفیت و قیمت بالاتری می باشد.

اما با خرید از مجموعه ی جهان برزنت دیگر نگران پرداخت هزینه های خود نباشید.

گروه جهان برزنت برای جلب رضایت مشتری از سود کاری خود کاسته تا شاهد لبخند رضایت مشتریان عزیز باشد، چرا که این مجموعه رضایت مشتری را بالاترین سرمایه ی خود می داند.

برزنت ترانزیتی از تولید به مصرف با قیمت فوق العاده در تولیدی جهان برزنت به فروش می رسد. 

پارچه برزنت ارتشی 

 پارچه برزنت

پارچه برزنت ارتشی

پارچه برزنت ارتشی جزء یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه های برزنتی در ایران می باشد. این پارچه ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند. 

این نوع از پارچه های برزنتی دارای خاصیت و قابلیت ضد آب می باشند . علت مقاومت بالای برزنت ارتشی در برابر آب به دلیل وجود روکش های برزنتی اعلاء و با کیفیت می باشد. 
پارچه برزنت ارتشی در برابر تغییرات جوی مانند : سرما و گرما از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این پارچه ها به دلیل تولید با الیاف منحصر به فرد از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند. 
برای تهیه و خرید پارچه برزنت ارتشی از محموعه ی جهان برزنت می توانید به صورت حضوری از طریق مراجعه به فروشگاه و یا از طریق تماس با شماره های تلفن درج شده در سایت اقدام نمایید. 

برزنت پلی استر

 برزنت

برزنت پلی استر

برزنت پلی استر در مجموعه ی جهان برزنت با رنگبندی و طرح های متنوع قابل تولید می باشد. 

این پارچه ها دارای ساختار مقاوم و منسجمی می باشند و به دلیل کیفیت منحصر به فرد ، در برابر آلودگی ، گرد و غبار ، مواد شیمیایی ، پوسیدگی و یا تغییر کیفیت مقاوم بوده و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشند. 
برزت پلی استر جزء آن دسته از پارچه های برزنتی است ، که به دلیل لایه های پلاستیکی بر روی سطح این پارچه ها در برابر بارندگی مقاوم بوده و مانع از جذب و یا نفوذ آب به داخل پارچه می شوند. 
این مدل از پارچه های برزنتی دارای خاصیت های ضد آب ، ضد حرارت ، ضد آتش و ضد باکتری می باشند و به دلیل تراکم بافت فوق العاده از طرفداران بی شماری برخوردار می باشند. 

سایبان برزنتی ماشین

سایبان برزنتی

سایبان برزنتی ماشین

 

سایبان برزنتی ماشین در مجموعه ی جهان برزنت با استفاده از مواد درجه یک قابل تولید می باشد. این پارچه ها از جنس و کیفیت عالی برخوردار هستند. 

از ویژگی سایبان پارچه ای پارکینگ می توان به کیفیت بالای پارچه اشاره داشت. این پارچه ها به دلیل جنس و کیفیت منحصر به فرد دارای دوام و طول عمر بالایی می باشند. 
از قابلیت و مشخصات سایبان های پارچه ای با جنس برزنت می توان به مقاومت بالای پارچه در برابر تغییرات آب و هوایی و تغییرات جوی زمین اشاره داشت.
این پارچه در ابعاد و ضخامت های مختلف قابل تولید هستند و به دلیل کیفیت عالی در برابر هر چهار فصل سال مقاوم بوده و دچار تغییر کیفیت و جنس نمی شوند. 
کیفیت عالی در این پارچه ها موجب شده تا پارچه از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد .  سایبان های پارچه ای مخصوص پارکینگ به دلیل وزن سبک ، دارای قابلیت حمل ، جا به جایی و نصب آسانی می باشند. 

برزنت فروشی تهران

برزنت

برزنت فروشی تهران

 

بهترین برزنت فروشی تهران متعلق به مجموعه ی جهان برزنت می باشد.

این پارچه ها از کیفیت و جنس عالی برخودار هستند و هر یک با توجه به جنس و تراکم بافتی که دارند ، دارای قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. 

مجموعه ی جهان برزنت به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تولیدی انواع پارچه های برزنتی در سراسر کشور می باشد.

این مجموعه بیش از سی سال است، که مشغول به تولید و طراحی انواع پارچه های برزنتی با کیفیت بالا ، طبق استانداردهای وضع شده در صنعت پارچه بافی می باشد. 
فروش برزنت در رنگبندی های زیبا و طرح های متنوع در مجموعه ی جهان برزنت با کیفیت بالا و قیمت ارزان امکان پذیر می باشد.

گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی پارچه های برزنتی توانسته اعتماد و نظر مردم را با تولید محصولات با کیفیت خود جلب کند. 

خرید پارچه برزنت ضد آب

 پارچه برزنت

خرید پارچه برزنت ضد آب


خرید پارچه برزنت ضد آب در مجموعه ی جهان برزنت به دو صورت غیر حضوری و حضوری امکان پذیر می باشد. 

مجموعه ی جهان برزنت به عنوان برترین مرکز خرید در ایران می باشد. 
این مجموعه حساس به تولید پارچه برزنت ضد آب با بهترین کیفیت و نوع دوخت می باشد. طراحی و تولید انواع پارچه های برزنت ضد آب در این مجموعه خاص و زیبا می باشند. 
جهت اطلاع از اصالت و یا کیفیت محصول با شماره های درج شده در سایت جهان برزنت تماس حاصل فرمایید.

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد