x تبلیغات
تولید کننده انواع پارچه برزنت با کیفیت

قیمت پارچه برزنت خطی 

پارچه برزنت

قیمت پارچه برزنت خطی 

پارچه برزنت خطی با استفاده از پارچه های نخ پنبه و مواد پلیمری قابل تولید می باشد. وجود مواد پلیمری در پارچه برزنت خطی موجب شده تا با قیمت ارزان تری در بسیاری از مراکز به فروش رسد. 

حتی یکی از دلایلی که سبب براق تر شدن در این نوع از پارچه های برزنتی شده است ، به دلیل استفاده از مواد نفتی و پلیمری در پارچه های برزنتی می باشند. 

پارچه برزنت خطی یکی از قدیمی ترین محصولات با کیفیت بالای تولید شده در تولیدی جهان برزنت می باشد. این نوع از پارچه های برزنتی با استفاده از دو نوع الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی همراه با پارچه های با کیفیت پلی استر و نخ پنبه قابل تولید می باشند. 

گروه جهان برزنت با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه انواع پارچه برزنت خطی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند. 
پارچه برزنت در انواع مختلف قابل تولید می باشد، که هر یک با توجه به جنس دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. جهت استعلام قیمت های پارچه برزنت خطی با شماره های مندرج در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

برزنت پشت فوم دار

برزنت

برزنت پشت فوم دار

 

برزنت پشت فوم دار در برابر تغییرات آب و هوایی و دمایی از مقاومت و استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد. این پارچه ها دارای کیفیتی منحصر به فرد همراه با جنس با دوام و با کیفیت می باشند. 

گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان برترین تولید کننده ی انواع پارچه های برزنتی در ایران می باشد. این پارچه ها به دلیل کیفیت و استحکام بی نظیر از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند. 

جنس این پارچه ها به گونه ای است ، که به راحتی به کمک دستگاه های مجهز و تمام اتوماتیک دوخته می شوند. از قابلیت های برزنت های پشت فوم دار می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد. 
این پارچه ها به دلیل کیفیت منحصر به فرد به راحتی قابل شستشو هستند و به دلیل خاصیت ضد آب از جذب آب به داخل پارچه جلوگیری می کنند و در کسری از ثانیه خشک می شوند. 

گروه جهان برزنت با پشتکار فراوان توانسته انواع برزنت های پشت فوم دار را با بهترین کیفیت تولید و روانه ی بازار کند. شما مشتریان محترم می توانید انواع برزنت های پشت فوم دار را از مجموعه ی جهان برزنت با بهترین کیفیت تهیه و خریداری نمایید. 

برزنت چاپی

برزنت

برزنت چاپی

برزنت چاپی امروزه از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. این پارچه ها از کیفیت چاپ عالی و بالایی برخوردار می باشند. 

چاپ روی برزنت به کمک دستگاه های مخصوص چاپ در کارخانه های نساجی امکان پذیر می باشد. این دستگاه ها به دلیل کیفیت بالا و تطابق با تکنولوژی روز دنیا ، قادر به حفظ هر نوع طرحی اعم از : ساده و یا پیچیده در حافظه ی خود می باشند و عینا همان طرح را روی پارچه به چاپ می رسانند. 
از انواع طرح های چاپی روی پارچه های برزنتی می توان به طرح های ساده و یا کارتونی اشاره کرد. معمولا از این پارچه ها به عنوان تولید و یا ساخت بنرها و یا روکش های ماشین سنگین جهت انجام امور تبلیغاتی صورت می پذیرند. 

چادر برزنت خودرو

چادر برزنت

چادر برزنت خودرو

 

چادر برزنت خودرو یکی از محصولات برزنتی و با کیفیت در مجموعه ی جهان برزنت به شمار می رود. 

این چادرها از وزن سبکی برخوردار هستند ، به همین علت دارای قابلیت حمل و جا به جایی آسانی می باشند. 

چادرهای برزنتی خودرو به دلیل استفاده از مواد مرغوب دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبتی می باشند.

چادرهای برزنتی خودرو نه تنها در آب و هوای بارانی بلکه در اقسا نقاط کشور قابل استفاده می باشند.

چرا که با پوشش ماشین به کمک چادر برزنتی سبب جلوگیری از تغییر رنگ و یا زنگ زدگی بدنه ی خودرو در برابر نور آفتاب می شود.

اخیرا مجموعه ی جهان برزنت در قسمت درب راننده زیپ هایی جهت رفت و آمد راحت تر رانندگان طراحی کرده اند.

چادرهای برزنتی خودرو به همراه ساک و لوازم جانبی چادر خدت مشتریان محترم به فروش می رسند. 

لیست قیمت برزنت ترانزیتی

 برزنت ترانزیتی

لیست قیمت برزنت ترانزیتی

 

لیست قیمت برزنت های ترانزیتی در فروشگاه های جهان برزنت ارزان و اقتصادی تعین شده است. گروه تولیدی جهان برزنت ، انواع برزنت های ترانزیتی را به مشتریان خود با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رساند. 

با خرید از مجموعه ی جهان برزنت دیگر نگران پرداخت هزینه های خود نباشید. گروه جهان برزنت برای جلب رضایت مشتری از سود کاری خود کاسته تا شاهد لبخند رضایت مشتریان عزیز باشد، چرا که این مجموعه رضایت مشتری را بالاترین سرمایه ی خود می داند.

لیست قیمت برزنت ترانزیتی در مجموعه ی جهان برزنت به دلیل نوسانات قیمت در حال حاضر نشر پیدا نمی کند. اما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت برزنت ترانزیتی با کیفیت با شماره های درج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید.

گروه متخصص جهان برزنت در ساعات اداری آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشند.  

خرید پارچه برزنت ضد آب

 پارچه برزنت

خرید پارچه برزنت ضد آب

 

خرید پارچه برزنت ضد آب در مجموعه ی جهان برزنت با قیمت ارزان و عادلانه امکان پذیر می باشد. شما مشتریان محترم می توانید یکی از با کیفیت ترین و بهترین نوع پارچه های برزنتی با کیفیت را از مجموعه ی جهان برزنت تهیه و خریداری نمایید. 

قیمت خرید برزنت های ضد آب با توجه به نوع پارچه متفاوت می باشند. پارچه برزنت ضد آب از الیاف با کیفیت و مواد مرغوب و همچنین روکش های پلاستیکی جهت ایجاد خاصیت ضد آب و عدم جذب قطرات آب به داخل پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه ها با بالاترین کیفیت در مجموعه ی جهان برزنت قابل تولید می باشند و در برخورد با اجسام تیز به هیچ عنوان تغییر کیفیت نمی دهند. ضخامت این پارچه ها به صورت یک لایه در پنج لایه، سه لایه در دولایه، سه لایه در سه لایه ، سه لایه در شش لایه می باشند. 

اندازه ، ضخامت و نوع برزنت های ضد آب تاثیر در قیمت نهایی این پارچه ها می گذارند. قیمت برزنت ضد آب و آفتاب در مجموعه ی جهان برزنت مناسب می باشد.امروزه به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی از برزنت ضد آب و آفتاب در این مجموعه اعلام کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت برزنت ضد آب و آفتاب با شماره های درج شد در سایت تماس حاصل فرمایید. 

مرکز فروش برزنت

 برزنت

مرکز فروش برزنت

 

مرکز فروش برزنت (مجموعه ی جهان برزنت) انواع پارچه های برزنتی با کیفیت را به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

این مرکز فروش انواع پارچه های برزنتی خوب و درجه یک را با ارزان ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه می دهد. 

گروه تولیدی جهان برزنت انواع پارچه های برزنتی را با ضخامت 1 تا 6 لایه ، اندازه ی 100 تا 200 سانتی متر با رنگبندی های سبز ، سفید ، آبی ، قهوه ای ، مشکی و ... به فروش می رساند. 

کیفیت این پارچه ها به دلیل استفاده از متریال درجه یک بالا می باشند. گروه تولیدی جهان برزنت انواع پارچه های برزنتی درجه یک را به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

شما مشتریان محترم می توانید انواع برزنت های با کیفیت و درجه ی را از مجموعه ی جهان برزنت با هر ابعاد و رنگ مورد نظر تهیه و خریداری نمایید. 

برزنت متری رنگی

برزنت

برزنت متری رنگی

 

برزنت متری رنگی در فروشگاه های جهان برزنت با قیمت عالی و مناسب به مشتریان این مجموعه به فروش می رسد. 

برزنت متری رنگی با رنگبندی های زیبا و ماندگار اعم از : سفید، مشکی ، طوسی ، آبی ، سرمه ای ، آبی کاربنی ، سبز ، یشمی و سایر رنگبندی ها در مراکز نساجی و کارخانه های بزرگ پارچه بافی قابل تولید می باشد. 

به طور کلی برزنت متری رنگی نازک و یا برزنت متری رنگی ضخیم اگر با متریال و مواد درجه یک تولید شوند ، دارای دوام و کیفیت بالایی می باشند. 
برزنت متری رنگی در اندازه ها و متراژهای مختلف را با بهترین کیفیت را بهتر است ، تنها از مراکز فروش پارچه های برزنتی معتبر تهیه و خریداری نمایید. 

گروه تولیدی جهان برزنت انواع برزنت های متری رنگی را با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود به فروش می رساند. 

قیمت چادر برزنتی نیسان

چادر برزنت

قیمت چادر برزنتی نیسان

 

قیمت چادر برزنتی نیسان در فروشگاه های جهان برزنت ارزان و مقرون به صرفه می باشد. این مجموعه انواع چادرهای برزنت نیسان را به مشتریان خود با کمترین سود کاری به مشتری ارائه می دهد. 

قیمت چادر برزنتی نیسان در مجموعه ی جهان برزنت مقرون به صرفه می باشد. اما در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی از این چادرها اعلام کرد. 

مجموعه ی جهان برزنت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های چادرهای برزنتی نیسان، وانت پیکان، خودروی مزدا، وانت پراید و خاور در سراسر کشور محسوب می شود. این مجموعه انواع چادر برزنتی نیسان را با کیفیت بی نظیر تولید می کند. 

برای اطلاع از قیمت با شماره های جهان برزنت در تماس باشید. 

قیمت چادر برزنت ماشین

چادر برزنت

قیمت چادر برزنت ماشین

قیمت چادر برزنت ماشین در فروشگاه های جهان برزنت از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این چادرها در اندازه های مختلف قابل تولید هستند و به دلیل کیفیت بالا ، از متقاضیان خرید بی شماری برخوردار هستند. 

گروه تولیدی جهان برزنت ارائه دهنده ی انواع چادرهای برزنت کانتینری با کیفیت و درجه یک می باشد. این چادرها در انواع مختلف با بهترین کیفیت قابل ارائه هستند. 

قیمت چادرهای برزنت ماشین در فروشگاه های جهان برزنت با توجه به ضخامت ، اندازه و نوع چادر تعیین و مشخص می گردد. 

گروه تولیدی جهان برزنت به عنوان منصف ترین مجموعه ای است ، که انواع چادرهای برزنت کانتینری را باارزان ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. 

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 صفحه بعد